Selecteer een datum & tijdstip
september 2025
ma | di | wo | do | vr | za | zo |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
oktober 2025
ma | di | wo | do | vr | za | zo |
---|---|---|---|---|---|---|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
1
|
2
|
Omschrijving
Welkom bij de Odoo Mailing & Telefonie Tafelsessie!
Tijdens deze interactieve sessie gaan we dieper in op de mogelijkheden van Odoo Mailing en Telefonie. Samen verkennen we hoe deze applicaties niet alleen klantcommunicatie stroomlijnen, maar ook bijdragen aan een efficiëntere samenwerking tussen marketing, sales en customer service.
We kijken hoe Odoo Mailing helpt om doelgerichte campagnes op te zetten en resultaten inzichtelijk te maken. Daarnaast ontdekken we hoe Odoo Telefonie klantgesprekken direct koppelt aan CRM, zodat leads en supportvragen sneller en persoonlijker opgevolgd kunnen worden.